vineri, 4 octombrie 2013

O noua lume -Nu mai ucideti mesagerul !!!




O noua lume
1 9 = 10
Adica spirala pe care noi evoluam merge pe un nou nivel, asemanator cu 1, insa nu acelasi.

Va invit ca IMPREUNA sa cream aceasta lume, doar asa putem aduce Pace pe Pamant. Tot noi suntem guvernul, tot noi suntem animalele de pe planeta, tot noi suntem cei care singuri ne otravim ( atat prin alimentatie cat prin gandurile si emotile proprii), tot noi suntem cei care aducem lumina, pacea si Iubirea. Va mirati ca vin stainii si ne fura aurul sau ca ne cumpara pamanturile, dar oare cine a permis ca sa se intample asta, oare nu noi, prin faptele si gandurile noastre. Oare voi nu a-ti avut nici un gand de al fenta pe sef sau sa pacaliti pe cineva? Ganditi-va ca tot ce faceti, simti si ganditi la nivel interior se manifesta in exterior, la nivel macrocosmic. Deci mare atentie ce alegeti sa manifestati.Banuiesc ca deja ai aflat ca tot ce e in exterior este reflectia interiorului tau, deci actioneaza pentru tine si nu impotriva ta.
Stiu ca vi se pare greu ca sa nu mai pacaliti oameni,dar daca vreti cu adevarat asta se poate, eu o practic si ma ajuta mult. Nu zic ca aceasta cale e usoara si ca nu vor fi tot felul de incercari, ele vin indiferent pe ce alegeti sa faceti si sa manifestati, insa cum vreti sa va fie constiinta impacata sau plina de lucruri grele de carat in spate-apropo de aici vine cocoasa.

Aceasta noua cale se refera la a face Pace cu tine. Tu esti important. Tu poti face diferenta aici pe pamant, ACUM, impreuna vom reusi.

Am avut tot felul de mesageri care ne-au spus calea, dar nu am inteles-o pentru ca ne-am lasat pacaliti de iluzii. Iluzia ca trebuie sa avem un job, un camin, un sot/sotie si un copil. Nu spun ca astea sunt rele, ele ne POT ajuta pe calea evolutie insa DOAR DACA esti in TOTALA ARMONIE CU ELE. In sensul ca jobul la care tu esti acum, e ceea ce-ti place si te ajuta se evoluezi, atat pe tine ca individ cat si ca comunitate. In sensul ca sotul/sotia te ajuta sa evoluezi, impreuna aveti lucruri care le faceti impreuna cu bucurie si iubire. Copil sau copii, in sensul ca i-ati dorit din toata inima si sunteti langa ei mai mereu urmarindu-le evolutia lor si nu lasandu-i la scoala si va bucurati de parca a-ti scapat de o povoara. Numai asa putem crea RAIUL, daca nu, vom continua sa traim in iad ca si pana acum. Karma nu doarme, chiar daca multi au zis ca am depasit momentul, totusi in fiecare zi avem ganduri si sentimente cu ele creem CAUZA SI EFECT- Legea Kibalionului.

Te invit incepand de maine, luna noua care inseamna noi inceputuri sa te implici si tu in acest proiect. Acest proiect e doar pentru tine, fiecare om. Impreuna putem face aceasta lume.
Nu trebuie sa imi urmezi calea mea, nimic nu-i obligatoriu... Poti avea calea ta de a-ti aduce pacea si iubirea in viata ta, nu conteaza calea (meditatia, yoga, reiki, tai chi, tantra, tarot,astrologie...) important e ce rezulta in viata ta sa te duce spre ARMONIA INTERIOARA.
Tu fiind in armonie, automat prin legea rezonzntei ii faci ca si ceilalti sa fie in armonie.
A-ti vazut de fiecare data ce face un zambet venit din suflet sau o imbratisare calda sau deschiderea inimii. Va invit sa va deschideti iubirii, aceasta e misiunea mea.
Acest proiect este pentru a aduce STAREA DE PACE, IUBIRE, LUMINA, BUCURIE IN VIATA TA.

Nu ucide mesagerul !!!

Toata viata am facut asta, am ucis toti mesagerii care au venit spre noi pentru a ne spune calea. Ma refer atat la Isus, Osho, Krishnamurti si toti ceilalti. Oricum mesajul lor a ramas, insa noi am ramas ORBI SI SURZI la cuvintele lor, oare de ce nu vrem sa le auzim? AAA, acum stiu, am aflat raspunsul in mine, pentru ca si ei au fost oameni si au gresit...mintea asta rationala, uneori mai mult ne incurca decat sa ne ajute pe calea evolutie. Bineinteles ca tot de tine depinde cum o folosesti. Deci o folosesti sa te duci in jos sau in sus?

Eu va zic sa nu mai ucideti mesagerii, nu ma refer numai fizic ci si emotional si psihic. Ei au venit sa va transmita un mesaj, poate fi un mesaj care va ajuta sa continuati acest joc in care ne-am agrenanat impreuna. Crezi ca intamplator am ales sa traim aceste vremuri? Nu, intentionat am ales aceasta perioada pentru ca stim ca putem face/ aduce PACEA pe pamant. Putem crea armonia si bunastarea interioara cat si exterioara, asta depinde de fiecare dintre noi, vrei sa faci asta?
Exista si maestrii care profita de voi, eu zic sa nu va imapientati si sa nu luati toate cuvintele motamo ci vedeti ce simtiti in legatura cu acel mesaj, intuitia niciodata nu va va minti.

Vindecarea ca si boala vin din interiorul vostru, la asta vreau sa va ganditi si sa o si intelegeti. Isus a spus : “ Credinta ta te-a vindecat”, intrebarea mea pentru tine este oare nu tot CREDINTA ta te-a imbolnavit?

Uita-te in jurul tau, deschide ochii larg si vezi ce mesaje primesti. Mesajele pot veni atat de la oamenii din jur, dintr-o carte, de la animale, de la natura...de la tot ce ne inconjoara. Primesti mesajul?

Tot ce v-am spus eu voi stiti deja, eu doar v-am reamintit.

Am creat un grup de facebook https://www.facebook.com/groups/674796192555372/in care va invit sa comunicam si sa spunem fiecare cum face pentru a aduce armonia in el insusi, inclusiv in jurul sau.

Inchei cu cuvintele magice ale tehnicii hoponoopono: TE IUBESC, IMI PARE RAU, IARTA-MA, MULTUMESC.

Si cu binecunoscutul NAMASTE, ma inchin in fata divinitatii care ESTI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu