vineri, 4 octombrie 2013

Mesaje - O noua lume

Mahatma Gandhi I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi indeparteze obisnuinta. Dumnezeu a spun NU . Nu eu trebuie sa ti-o indepartez ci tu trebuie sa renunti la ea. I-am cerut lui Dumnezeu sa-l vindece pe copilul meu handicapat Dumnezeu a spus NU Spiritul sau este intreg, iar corpul sau este trecator. I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi dea rabdare. Dumnezeu a spus NU Rabdarea este un derivat al durerilor; ea nu se acorda, ea se invata. I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi dea fericire. Dumnezeu a spus NU. Eu iti dau binecuvantare; fericirea este in tine. I-am cerut lui Dumnezeu sa ma scape de durere, Dumnezeu a spus NU Suferinta te face sa lasi la o parte grijile lumesti si te aduce aproape de mine. I-am cerut lui Dumnezeu sa creasca spiritul meu Dumnezeu a spus Nu Tu trebuie sa te cresti pe tine insuti dar ma voi ingriji ca sa fii roditor I-am cerut lui Dumnezeu toate lucrurile care ar putea sa-mi incante viata Dumnezeu mi-a spus Nu Eu ti-am dat viata, asa ca poti sa te bucuri de toate lucrurile. I-am cerut lui Dumnezeu sa ma ajute sa-i IUBESC pe altii, asa de mult cat ma iubeste El pe mine. Dumnezeu a spus...Ahhhhh, in sfarsit ti-a venit ideea cea buna. 


...OMUL SUPERIOR ESTE ACELA CARE ARATA O BUNAVOINTA EGALA FATA DE TOTI! (proverb chinezesc) ...A deveni spiritual inseamna sa obtii un nivel de constiinta ridicat, sa devii incapabil sa : omori o musca sau un tantar, sa spui o minciuna, sa rupi o planta, sa ranesti un caine, un copil, un om…sa nu poti simti supararea si nici invidia, sa nu poti observa o jignire (caci n-are cum sa te atinga), sa percepi anticipat actiunile faptelor tale care pot produce un bine sau un rau. ...Dupa caz,sa fii capabil sa gasesti solutii,de a-ti rezolva problemele fara sa gasesti vinovati in exterior, sa fii capabil sa privesti cu iubire, intelegere si deci intelepciune un om care se ratoieste la tine stiind ca supararea lui provine din suferinte interioare…sa poti fi alaturi de un om care sufera, sa-i poti ridica moralul, sa-l ajuti sa gaseasca solutii la problema lui..etc si lista poate continua caci pricepem ideea… ...Fiti responsabili de faptele voastre, urmati calea Sufletului si nu dorintele logicului, toate raspunsurile sunt in noi, trebuie sa ne cunoastem sa invatam sa comunicam cu Sinele nostru, iar atunci cand greutati va apasa e doar un moment de rascruce in care trebuie sa gasim solutii fara sa afecteze pe nimeni negativ, e momentul de cotitura in care evoluam cu adevarat , atunci suntem lasati singuri (si chiar simtim asta) dar suntem supravegheati, noi am ales acest drum. ...Vom fi evaluati dupa capacitatea de a gasi solutii si nu dupa lasitatea de care dam dovada (cam des),insa avem liber arbitru sa alegem . …Nu intoarce in alta parte capul cand cineva langa tine sufera ci opreste-te din fuga ta si vezi cu ce poti ajuta, te ajuti de fapt pe tine, ca cel care zace acolo in suferinta este o reflexie a durerii si fricilor din interiorul tau, din acest motiv iti apare in cale... ...SUFLETUL ESTE DOTAT CU CEA MAI PUTERNICA ARMA POSIBILA IN UNIVERS:IUBIREA! ...UTILIZATI-O! (http://life-spiritual-coaching.blogspot.com/)


Today we enter the dark of the Moon till the silvery beauty of the New Moon begins the New Moon phase. This is another opportunity to enter the Void in order to prepare and empower the Earth Portal that opened on September 29th.

Then when the New Moon begins in earnest on October 5th, we further integrate the power of the Portal through much of October; there has been no break in releasing the old and integrating the New in your life and for the Earth. So keep your vibration high by not focusing on what is wrong in life, but what is right in life. Take this time of the Dark Moon to decide how you want to move forward.

The Void is where all potentiality lies, so use this period of time in preparation of further empowerment of the New in your life, letting go of what the world out there is attempting to tell you. All the fascinating news is attempting to keep you anchored to the old. Use this time to gently release cultural and familial beliefs and how you wish things were. Accept things as they are and realize that much is disintegrating in order to transform.

If something doesn't feel right; perhaps that is the nudge you need to let it go. Suffering occurs when we have expectations, which is always about the future. The only moment is Now. ~Kara
 

Reaminteste-ti in permanenta, in fiecare zi, ca fericirea este singura ta menire. Sa stii ca egoul te va combate in fiecare moment, in aceasta idee si sa-ti fie clar ca, fiind cel care face minuni, treaba ta e sa raspandesti iubire. Fii bland cu tine insuti! Alege sa vezi iubirea! Asteapta-te la miracole! Universul vrea ca noi sa fim fericiti. Cu Domnul ca ghid, orice e posibil! Eckhart Tolle 
 RUGĂCIUNE CĂTRE DUMNEZEU E bine să repetaţi in fiecare zi: „ Doamne, Dumnezeule, ia-mă în slujbaTa, îţi stau la dispoziţie, orientează-mă, lucrează prin mine pentru a-Ţi împlini proiectele şi planurileTale ’’ Evident, în primele zile nu veţi obţine vreun rezultat fantastic, dar cu trecerea timpului veţi vedea, nu vă veţi găsi nici cuvintele pentru a exprima cât sunteţi de sfătuiţi, de susţinuţi, ocrotiţi, luminaţi şi plini de o mare bucurie !... Imploraţi Cerul să vă cuprindă fiinţa. Iată unul din cele mai mari secrete ale Iniţierii ! Omraam Mikhael Aivanhov
 
"Nu exista niciun război mai sfânt ca „învingerea egoului" şi nicio victorie mai măreaţă decât transgresarea propriilor limite. Integritatea înseamnă vindecarea Fiinţei. Ea necesită răsturnarea credinţelor milenare, transfigurarea emoţiilor negative, a gândurilor distructive, atingând măiestria în stăpânirea şi autocontrolul hranei, somnului şi respiraţiei."
 
Cătălin Manea 
Răzvrătirea împotriva clipei actuale creează câmpul de luptă al clipei următoare.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu